jag behöver tid.

HALLÅ, minns ni mig?
Känner att jag inte är så närvarande som jag borde här på bloggen, men jag har inte riktigt tid att uppdatera er här så ni får stå ut.


Här nere har det iaf hänt en hel del, men när jag nu tänkte rabbla upp allt som vi har gjort så tror jag att jag har haft det så bra att jag har glömt bort vad vi har gjort allt mest.

Vi har hunnit vara ute på två långpromenader varav en var längst med ån och den andra var uppe i skogen. Sen Igår så var Jag, Jenny och Henrik ner på stan och shoppade för fullt - fick med mig 4tröjor hem. När vi var hemma och hade ätit jätte god mat så spelade vi TP i lag, Jag och HElena mot Jenny och Henkrik - HELENA vann (jag svarade bara rätt på tre frågor under hela speltiden).
Idag så har vi också varit ner på stan och handlat ytterligare lite till och har även fixat frisyren lite. Ikväll så bär det av till bowlinghallen för att se vem av oss som är bäst på det!


HA DET BRA!!




Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

Det får vi absolut göra <3

2010-11-04 @ 10:37:46
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0