kom igen!!

USCH på dagens fysträning, ännu värre nästa gång. Då skulle vi tydligen knappt leva efteråt...





Har inte tagit någon tid till att väga och mäta mig när humöret inte har gått så bra att hålla uppe även om jag faktiskt försökt. Först så glömde jag faktiskt bort det sen var det en olämplig vecka så nu finns det nog ingen återvändo, på torsdag gäller det, då har jag tänkt visa er lite positiva resultat igen, får hoppas på det iaf.


Känns som att träningen är på plats igen iaf.
Under veckan som har gått så har jag varit ute och sprungit 3 rundor och tryckt in två medeltuffa fyspass. Fortsätter den här veckan lika bra förhoppningsvis.
Hade tänkt köra eget löppass måndag och onsdag iaf. Sen blir det lite innebandy på onsdag, 2timmars fotbollsträning på lördag och 90minuters fys på söndag (45min löpning + 45min tuff hinderbana). Ja, jag kommer överleva - halverst iaf. Så nu ska jag bara börja om med den här nyttiga maten, mindre portioner osv.
HEJA ELIN, hmpf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0