måndag

Religionsprovet gick väl lagomt bra idag, har inga större förväntningar på höga betyg men. Har sprungit och jagat någon mattelärare hela dagen i hopp om att få hjälp med att förstå nåt av det eftersom det är prov på onsdag, inget resultat i letandet. Kvart över4 bussen hem, just och pass. Fick en lång pratstund med min granne emelie om det här med att fastna framför datorn när man egentligen borde göra läxor...någon som känner igen sig? hhehe.


Det är nu som jag borde klä mig varmt och fara ut och springa en runda. ELLER stanna inne i värmen och ta fram matteboken och försöka lära mig nåt från den inför provet. Alternativt leta åt regelboken för futsal,. kan vara bra att kolla igenom den lite innan på onsdag också då det är utbildning då. Mycket att göra...får se var det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0