nyttig-onsdag

Onsdag...och ledig från skolan, ganska nice faktiskt!
hmmm, snön har bara vräkt ner hela morgonen vilket betyder att man måste ta sig an ett träningspass extra idag (okej, väldigt mesigt pass men) - Ut och skotta bort all snö!!! Det gäller bara att klä sig varmt och frukta träningsvärken så ska nog det gå bra.


Gjorde egen lunch idag, tänkte vara duktig och göra något nyttigt.
Så jag ställde mig vid spisen och gjorde scrambled eggs, la dit lite rostbiff, paprika och gurka.
Toppade med vitlökskrydda och rostad lök.
Till efterätt så åt jag en kiwi och en banan.
-GOTT.


Sen ikväll så bygger jag på veckans träning med ytterligare 2träningar.
Först så far jag till badhuset och avverkar några längder i bassängen (om inte snöandet avtar så en springtur blir möjlig) sen så går jag upp till gympasalen och kör innebandy i en timma.


Måste trycka in lite plugg här mitt emellan allt också....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0