Sommaren är räddad!!!

AMAAAAAAZING DAAAY!
(om man bortser från matteprovet)
Efter skolan idag så gick jag upp till lasarettet för att försöka fixa lite jobb. AND I DID IT!!!! Sommarjobb 2011 och lite extrajobb här och där på ortopeden är fixat  - heeeelt underbart!! Gulligt att chefen ville skaka hand på det till och med, hehe:$


Sen så gick jag in på stan, käkade lite middag och handlade lite småsaker, bland annat så är min första julklapp inköpt!! Känns bra att börja i tid så slipper man den värsta julstressen.


Sen så hämtade pappa upp mig och vi for vidare på domarutbildning - futsal alltså. Ett regelprov gjordes (11/13 rätt) sen blev det lite fika och match tilldelningar. Blir lite DM dömningar i december och sen börjar seriespelen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0