torsdag, snart helg.

Medan vi faller ner Vi håller oss kvar Men vi kan ge det mer Du gör min dagHar inget att säga om dagens skola förutom att jag aldrig trodde att den skulle ta slut, ville bara hem.
6veckors praktik på medicin6 - vill inte!



När jag äntligen kom hem från skolan så tog jag mig en löprunda, en väldigt kort men det räknas som motion iaf och jag har varit ute och rört på mig lite, det påverkar ju kroppens utseende litegrann förhoppningsvis.
Blev bara 3km typ men det är alltid nåt.


Ikväll så ska jag följa hockeyn en stund, sen så går jag och sover så tidigt jag bara kan.
Återhämtning you know.



Medan vi faller ner
Vi håller oss kvar
Men vi kan ge det mer
Du gör min dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0