Torsdag.

Rolig dag på skolan idag (för ovanlighetens skull)!!!!
Vi har fått lära oss att ta venprov på plastarm så nu är vi redo att trycka in nålar i gamla gubbar och tanter också ;) inte riktigt men.
Annars har det faktiskt inte hänt speciellt mycket men det har varit roligt ändå.




På exakt ett dygn så sitter jag förmodligen med mina vänner i Arcushallen för att se på IDOL!!!!
Dock så oroar jag mig lite för att köra dit,.. inte roligt väder eller väglag. Skulle tydligen komma ner ännu mer snö under morgondagen så vi får se hur det går, bara vi tar det lugnt och far i god tid så vi inte behöver stressa så ska det nog gå bra :) (Farmor, hoppas att du inte läser det här och blir orolig nu, vi ska ta det lugnt!)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren i tävlingen i samarbete med önskefoto uppe. Spring in och kolla om det blev du! Jag vill tacka för att du varit med och tävlat. Var gärna med i framtiden!

2010-11-12 @ 15:59:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0