börjar veckan med träning!

Sov dåligt i natt. Vet inte varför men så var det iaf. Det ledde till att jag har varit riktigt trött idag på skolan. Vad passar då inte bättre än en mattelektion? till på köpet så fick vi veta att vi har prov nästa onsdag och jag känner mig lika blåst som en död kanin. Dags att börja nu!!




När jag väl har pluggat färdigt,. eller när jag tar en paus rättare sagt så ska jag iväg på dubbelträning. Först ska vi ut och löpa, typ intervaller skulle jag tro sen så är det 90minuters äckligt fyspass. Först så känns det asjobbigt att ens tänka tanken att fara dit, när man väl är där så skulle man kunna spy för att det oftast är så jobbigt, men när man har slutat träna så är det helt underbart att man har gjort det! Sen så känner man ju av det ganska mycket dagen efter också men :)     Så ikväll blir det att jobba med både hjärna och dököttet som svänger runt, hoppas iaf att det sista bara kan försvinna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0