soft school

Det enda jag har gjort på skolan idag är att ha skrivit Svenska nationella.
Har skrivit en uppsats i typ 3 timmar om slangord och svordomar - HEJ dåligt betyg.. hehu. Efter skolan så gick jag och Martina på waynes för att fika eftersom vi tyckte att vi var värda det. Vi satt där och pratade om allt sånt där nödvändigt som man måste prata om någon gång då &då.  Efter ett tag så dök även Jenny och Julia upp och satt med oss och pratade en stund också - trevligt värre!!


Tog 13bussen hem från stan. For sen upp på samhället igen om gick på banken för att göra några ärenden och sen fortsatte jag ut på en lagom lång löprunda (ca 4km).
Kallt men härligt ändå, känner mig lite halvduktig iaf.
Har just duschat också så nu väntas det bara att plocka fram alla läxor och fortsätta med skolarbeten, prov i morgon så det är väl dags att börja nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0