måndag.

Superdupermegatrist dag på skolan idag., missnöjd med provresultatet, allmänt segt, kort mattelektion som känns ovärd. + i kanten är att vi har fått tillbaka feedback på våran PAredovisning, riktigt roligt att läsa - vi var riktigt duktiga!!!!


Efter skolan så stannade jag på stan med mamma och pappa (tyvärr). Tyvärret är inte för sällskapet, det är mest för att det för så mycket pengar. Jag var ute efter att hitta en fleecetröja som kan vara bra att ha nu när vintern närmar sig med stormsteg (-14°c i morse). I slutändan så kom jag hem med en ny vinterjacka istället med inbyggd fleece, mycket fattigare. Inte nog med det. Köpte ett linne till Jenny också. + att jag köpte en SPETSKLÄNNING, jag har nog aldrig köpt en klänning i hela mitt liv (nästan iaf). HELT GALET. Men den var faktiskt ganska fin också, måste bara iväg och byta storlek först. Impulsköpte ett hårband och ett lila nagellack också. Får inte glömma mina nyinköpta cykelbyxor heller.




Nu är jag hemma och helstolt över mina inköp, kan inte bli bättre så!!!
Ska strax iväg på fysträning, ska byta om först och fara ut på en löprunda som uppvärmning först (tror jag).
Sen när jag kommer hem från träningen så är det bara att gå och sova direkt.
suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0