dan före dan - hockey och packning.

Skola till 14.45 idag, så jag han precis med bussen hem klockan 15.00. Hann in på stan en stund på lunchen för att köpa några sista småsaker till resan och kolla några saker till. Så nu är jag fit for fight till att sätta mig på flyget i morgon och bege mig söderut!!! ska bara packa det sista ikväll och även lite imorgon bitti. Surprise också när vi idag på skolan insåg att Emma från klassen ska åka samma flygbuss och flyg, lite roligt faktiskt.

Ska till Lisa på typ en timme för att lämna en grön ögonskugga till henne som jag tror att hon ska använda till någon Halloween utklädning -kommer stanna där ett bra tag för att se hockey också - SAIK ska ju spöa Frölunda idag så, hehe.



Nämen ha det bra allihop!!



Kommentarer
Postat av: JEANETTE [foto. text.]

svar: ja sant, men känner mig väldigt begränsad just nu. känns som jag utvecklats nästan det mesta som går med en kompaktkamera.

OH, vad händer i v-rås? :)

2010-10-28 @ 18:24:35
URL: http://jeanettef.blogg.se/
Postat av: JEANETTE [foto. text.]

svar: okej :) kul!

det är klart, men allt går inte att göra med en kompaktkamera heller ;)

2010-10-28 @ 18:53:29
URL: http://jeanettef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0