@flyget nu?!

När det här inlägget publiceras så sitter jag förmodligen på planet påväg ner till Stockholm., eller vad vet jag, vi har säkert missat flyget typ glömt biljetterna eller så har planet ev. en massa fel på sig så att det inte kan lyfta, vem vet, det kanske till och med exploderar!!!!!
hmm. undra om vi kommer få ett härligt lov eller om vi kommer dö på kuppen?!
-tror inte riktigt att det här kommer hända men vem vet!!
jag tror att det här räknas till att jag jagar upp mig själv. Jag menar, så farligt kan det väl inte vara? ELLER?!








Har fått låna en bok av Sanna nu som heter Flickan som överlevde - hoppas att den kan få mig på andra tankar under flygresan!


Ni får iaf se till att ha ett bra lov här hemma - kom ihåg att telefonen finns med så ni kan ju alltid höra av er, speciellt när vi åker flugbussen....
HA DET BRA VÄNNER - JAG KOMMER SAKNA ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0