härlig morgon &sportdag.

two in one time, hehu.

Vaknade tidigt imorse - alldeles för tidigt. Men om julia skulle få sig hem så var det tvungen att bli så. Väckarkockan ringde halv9 och det var bara att pallra sig upp. Men jag grät inte för det, jag tänkte känna mig duktig idag så jag tog på mig promenadkläder, lämnade av Julia på busstationen och tog mig en härlig morgonpromenad - kvittade lite för gårdagen eftersom den inte blev allt för nyttig...

ja, vi är grymma.


Nu sitter jag här, är på bra humör trots jätte hemsk mensvärk... blääää
Äter lite frukost vid TVn - macka och juice.


Sen idag så blir det sportsportsport. Först ska vi se fotboll, Sunnanå - Linköping och sen hockey, AIK-Södertälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0