helgen som gått

Igår så blev det hockeyseger och fotbollsförlust. Lite halvdåligt där alltså, Sunnanå åkte ur damallsvenskan nu och det gillar vi inte. Nya tag nästa säsong!



Idag så tog jag mig en liten sovmorgon, mycket välbehövligt.
Sen under dagen så har jag hunnit med sådär lagom mycket. Har hjälpt pappa och plockat bort staketet ute och sett till att bilen går att få in i garaget. Sen så gick jag en lagom lång promenad, duschade och sen har jag hunnit vara iväg på buggkursen - snurrar fortfarande i huvudet, var riktigt riktigt roligt ikväll !!!
minus bara på att ryggen är heeeelt paj, just nu tar det ont att bara sitta, men jag hoppas att det ska ändra på sig till i morgon.



Har även hunnit med att göra matteläxan, pluggat till provet som är om drygt1 vecka bort och även läst igenom allt till projektarbetes redovisningen som är på tisdag. Nu närmar det sig, snart är hela arbetet färdigt, bara slutet på rapportskrivningen kvar - jobbigt.


Nu äre dags för sömn, känns som att det behövs mer än allt annat i hela världen.
VILA, AVSLAPPNING, NEDVARVNING - saknar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0