lördag.

Vilken bra start på dagen!
Blev väckt av Risto i morse, han hoppade upp i sängen och krafsade mig i ansiktet sådär lagomt gosigt. Jag tog på mig lite varma kläder och vi gick ut på en lite längre promenad sådär på morgonkvisten.


Ska strax gå och slänga in mig i duschen och sen fara iväg på marknaden som är på skolområdet.


Annars vet jag inte riktigt vad som händer, ta det lugnt, plugga, se hockey osv.

Det är ju faktiskt derby, AIK-Luleå, det måste man som se, men istället för att stressa iväg till ladan, trängas där, få ont i ryggen osv så väljer jag att se den här hemma med familjen istället :)


Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: martina

du missar ju stämningen när du sitter hemma och ser, fjant... ;)

2010-10-23 @ 14:04:51
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0