morgonträning.

Jag känner mig hurtig!
Vaknade 8.00 i morse och for iväg på ett aerobicpass. Inte riktigt min grej, antingen är det för att min kordination är urusel eller så är det för att det är så tidig lördagmorgon - kanske båda.
Men det känns himla bra nu i efterhand iaf, få se om jag far iväg nästa gång också, inte helt omöjligt.
Tänkte dra mig ut på en promenad nu OCKSÅ, inte alls så lång men annars är jag rädd att träningsvärken överfaller mig i morgon, och det vill vi inte!
Känns som att om jag lika gärna har vaknat tidigt så kan man ju göra nåt nyttigt av dagen.


--------------------------------------------------------------
segt uppdaterat, skrev tidigare i morse men syntes aldrig på bloggen (för mig iaf)
--------------------------------------------------------------

Har iaf avverkat den där promenaden som jag pratade om. Eller jaa, promenad och promenad, jag sprang. En grymt härlig dag känner jag när all träning går så bra, kvällen kommer bli minst lika bra! Mampap är borta på cykelfest så vi tar över grannarna och har en trevlig kväll själva. Lite IDOL, spel, onyttigheter (bara lite) osv!

SES (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0