Party like a rockstar!

Trevlig kväll igår bestående av nyttfolk, fina vänner, förfest, Olearys osv. Hade verkligen jätte roligt heeela kvällen. Det här måste göras om snarast.




Trodde att man skulle få stå sitt kast och må dåligt i dag men inte det - istället så klev jag upp 11.00, for till mormor och hjälpte henne med att hänga upp nya gardiner sen for vi snabbt hem och åt lunch, hämtade upp mormor och körde till Östanbäck och lämnade av henne hos våran morbror medans jag och Jenny for vidare till stan för att se fotboll. Efter fotbollen så hämtade vi upp Lisa på busstationen för att fara vidare och bowla (jag vann;]). Och nu är jag hemma, ska ha en trevlig, avslappnande hemmakväll för att kunna ladda om till morgondagen. KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0