rimstuga.

Här får ni ett litet smakprov på hur duktig våran släkt är på att rimma - värre kan det bli under en hel timma!
(dåligt, jag vet)


Här pratar jag och Jenny alltså med våran faster om vad vi riktigt ska ha med oss när vi kommer ner till dom, allt började med att helena klagade lite över kylan (-1°c).
Samtidigt som hon lyssnade på Bob Dylan!! ;)



tacka vet jag vinterjacka!! :)
Helena Lundin den 22 oktober kl. 18:33 Svara • Anmäl
Du rimmar Jenny!
Elin Lundgren den 22 oktober kl. 18:34
Jag kan också rimma!!
Kanske man ska ta med sig en grimma...?
Helena Lundin den 22 oktober kl. 22:12 Svara • Anmäl
Elin! Du är bäst, fast vi har ju ingen häst ;-)
Jenny Lundgren den 22 oktober kl. 22:36 Svara • Anmäl
Och jag ska bli eran gäst :) 
(och Elin också förstås, men det passade inte i rimmet) :)
Skickat via Facebook i mobilen
Helena Lundin den 22 oktober kl. 22:43 Svara • Anmäl
Och då ska vi ha fest (eller fäst fast så stavas det ju inte).
Elin Lundgren den 22 oktober kl. 23:02
Men hur våra rim än låter, så lovar jag att vi lär komma åter!
(efter det här besöket)



VI ÄR KUUUNG!!!!

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0