rubrik?

Stannade med mampap på stan efter skolan, jag smet in på Accent och snabbköpte en ny väska och lite smycken, bara sådär pangpang,..om ni fattar. Sen gick jag och fixade en tid till att knäcka till ryggen igen. Känns som att det behövs. Vi for sen ut på söder och jag fick mig en ny trådlös datamus eftersom min gamla gick sönder. 
Kom väl hem drygt 19.00, då blev det middag och nu sitter jag här vid datorn och ska när som helst börja plugga matte och PA. Ska bara hänga upp lite tvätt först.



Sen går jag och sover så snabbt jag bara kan, måste vara pigg imorgon då vi ska iväg och redovisa vårat projektarbete.... wish us good luck!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Good luck to us :D

2010-10-18 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0