she paints me....grey.

Nu är det alltså fredag!!... eller? det känns så iaf men tyvärr är det bara torsdag.
Slutade egentligen skolan klockan 12 idag efter att vi hade suttit på en väldigt intressant föreläsning om katastrofmedicin i 2timmar. Efter den så gick vi tillbaka på skolan och åt lunch och sen började jag Jenny &Martina att skriva slutet på rapportskrivningen, är inte riktigt klara än, jag ska fixa några småsaker hemma ikväll med det och sen har vi en liten del kvar och sen inlämmning!!!!!



Nu sitter jag tragiskt nog kvar på skolan och filosoferar. Ska göra det i typ 30 minuter till också, sen ska jag ner på stan och ta ut pengar och sen vidare till kiropraktikern och få någon ordning på min rygg.
Ännu mer tragiskt är det nog att jag ska sitta ute i kylan i 45 minuter sen och vänta på bussen som förövrigt tar 45 minuter hem, så kring 6tiden kommer jag vara hemma...suck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0