på gång igen.

9.1km, 9157steg och inte ett dugg mindre tankspridd.


När jag kom hem från skolan så insåg jag iaf att jag skulle behöva gå ut på en promenad, sagt och gjort så bytte jag om till promenad kläder och satte in musiken i öronen och gick ut på en tankepromenad (alltså en promenad som man tar när man måste kasta bort lite tankar). Överlevde promenaden med stukad fot & skavsår hela fötterna - ganska lindrigt?


Väl hemma så gjorde jag min egna middag eftersom övrig familj är i stan.
Blev lax, wokgrönsaker, annanastzatsiki, bönor, GI-bröd.



Nu så funderar jag på att göra en liten del av matteläxan (eller så gör jag allt på en gång). Sen lägger jag mig på mitt rum och börjar läsa min bok, börjar nog vara dags. Sen är det ganska rogivande också.


Godnatt typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0