tisdag, en helt vanlig dag, vilken som helst.

En helt okej skoldag idag. Fick lära oss lite grundgrepp på ryggmassage på alternativ medicin lektionen. Sen hände det inte så mycket, fick sluta lite tidigare bara. '






Väl hemma från skolan så började jag mixtra över bilder från gammla till nya datorn, så nu kommer jag bjuda på liite roligare bilder här på bloggen.
Har varit ute på en kort promenad med Lisa också - mycket härligt!


Hade tänkt spela lite gitarr ikväll också, men så blev det inte. Utan nu sitter jag här i soffan och ser fotboll med familjen. Undrar om jag ska stoppa i mig lite glass också - om inte det kändes jätte tjockt...tål att funderas på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0