lördag kväll med familjen, grannar & hockey.

Det gick ju som det gick det där, hockeyn alltså. Sista stunden så låg jag halverst och sov med Risto som huvudkudde - vi var ganska trötta. Känns bra att man aldrig for och såg hockeyn live. Man hade varit alldeles för trött, och ont överallt (en sån mes som jag är...?) sen är det väl inte så värt att betala in sig på en förlustmatch?

Nu ska vi i familjen äta lite cheesecake och melon och vem vet, kanske spela lite kort eller nåt annat?




Har haft en hyfsat bra kväll. Lite uppstressad på olika sätt trots lugnet som har varit här hemma.
När ska jag tillåta mig själv att slappna av ordentligt och ha lite egenvård för insidan. Bara stanna av och inte känna att nåt måste göras. Släppa den där prestationsångesten jag har och t.ex. inte tänka på allt som måste göras om en vecka eller två?

Återigen lite funderingar från min sida, värdelösa?, vem vet?


Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0