kontrollfreak som jag är.

Helgen har bara sprungit iväg. Jag skulle hinna så mycket som jag inte har gjort. Det här är en helg full av ingen planering alls, jag vill veta vad som ska hända men det har som bara flytit på i helgen. Jag skulle egentligen ha hunnit skriva packlista OCH tvättat allt, jag skulle ha läst igenom alla kapitel till provet i alla böcker, dvs. jag skulle ha pluggat. Jag hade tänkt kunna sträckläsa min bok som jag håller på med så att den skulle vara utläst nu. Mitt i alltihop skulle jag hinna se oth i min ensamhet och slappna av. Blir hyperstressad över att jag inte hunnit nåt som jag hade tänkt.


Men jag klagar inte på helgen för det, den har varit hur bra som helst ändå.
Får istället ta igen allt nu - ska äta lite kvällsfika (nybakt limpa) sen går jag upp på mitt rum och börjar/fortsätter plugga till provet. Sen ska jag skriva ihop den där förbenade packlistan, vet inte vad eller hur mycket jag ska ta med mig...svårt!


Hoppas att alla har haft en bra helg, nu tar vi nya tag inför veckan som kommer!
Ny vecka - nya möjligheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0