mycket att göra.

Det här blir nog den sista kvällen innan lovet som blir av till att plugga. Har dock fått ett mail av matteläraren där det står något om läxa på torsdag... jag ska ju packa torsdag kväll - undra hur hon har tänkt det här.
Ikväll så ska jag som sagt var plugga en massa grejs, ska även hinna tvätta de kläder som ska med till Västerås och sen ska jag läsa lite ur min svenska bok och till slut så hade jag tänkt hinna laga lite kläder också. Mycket som ska göras men lite som hinns med - DET är vardag!


Tänkte slänga in ett ganska stort GRATTIS VICCAN som tog körkortet idag!!!!!
BRA JOBBAT





Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

yeeey! grattis till viccan!!!!

2010-10-26 @ 21:19:20
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0