seg söndag?

Gårkvällen avslutades med efterfest här hemma, jag som just hade gått och lagt mig för att sova, så stormas huset av högljudda vuxna. Sånt är livet. Kul att dom hade kul iaf.
Nu sitter jag iaf och ser på simpsons på TV - vilket liv. Nämen vad annars finns det att göra en lördag morgon (förmiddag). Hade helt seriöst tänkt vakna och gå ut på en morgon promenad, men om man vaknar klockan 12 så är det nog inte tänkt att man ska gå promenad, då var det nog redan bestämt att jag skulle få sovmorgon.
Snart så väntas det en internmatch mellan damlaget +94or - 95/96. jag är AAASTAGGAD (Y) typ iaf.
Direkt efter matchen+fika så drar jag iväg till Drängsmark på buggkurs, hoppas att man kom ihåg nåt...


aja, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0