V-ås update!

HEJ ALLA VÄNNER!
En snabbuppdatering här från V-ås.



Vaknade sådär alldeles lagomt i tid imorse (om man frågar mig), klev upp och läste tidningen (som egentligen inte är sådär jätte intressant för mig) och sen satt vi oss och åt lite frukost.
Direkt efter frukost så tog jag, Jenny och Helena på oss lite promenad kläder och tog oss ut på en timmes promenad ungefär längst med ån. Nu så sitter jag här i datarummet med fåglarna som pratar på förfullt - dom är faktiskt helt underbara att bara sitta och titta på!!



sommarbild härifrån - nu ligger alla löven på backen och är mer bruna.


Nu så ska vi strax äta lite lunch här hemma (för det här är ju faktiskt vårat hem nu också i en vecka) sen kring halv 5tiden så ska vi iväg på en paltfest här någonstans och vi ska äta oss mätta!
Resten av veckan vet jag inte riktigt hur den ser ut - stan på måndag tror jag och sen får vi väl ta dagarna som dom kommer :)


STOR KRAM


Kommentarer
Postat av: fenqaaan

Elon saknar dig som tusan! hoppas du har det bra. Ska vi styra party när ni kommer hem igen?=D KRAMIiii

2010-10-31 @ 10:09:17
URL: http://fenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0