VÄGNING 3

Torsdag = vägning/mätning
Var negativ till den här dagen som sagt var, är inne i "mensvecka" och jag brukar då väga myyycket mer än normalt. Men. Man ska inte ta ut något i förskott. Så här ser det ut nu:

Torsdag 14/10

Vikt: -0.9kg (-0.8)

Midja: -1 (-4)

Överarm: +2 (+1)

Lår: +1cm (-6)

Bröst: +/-0 (-2)

 

SÅDÄR JA!
Var väl nåt i den stilen jag hade hoppats på. Vikten och midjan är jag nöjd med, och resten bryr jag mig inte så mycket om. Det får vara som det är.

Dagen slutar ändå med ett litet leende på läpparna.



Ska iväg och hämta en massagebänk så fort pappa kommer hem med bilen också.
SEN SOVER JAG!

Kommentarer
Postat av: Linne

härligt vännen! :) <3

2010-10-15 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0