mini ROADTRIP

Vet inte riktigt hur jag ska kunna sammanfatta den här dagen - den har helt enkelt varit GRYM!
Vaknade alldeles för tidigt i morse pga hosta (klockan 06.00), det var verkligen ingen bra start på dagen. Men jag återhämtade mig snabbt! Klockan 9.30 bar det iväg - Fyllde bilen med glada (men trötta) tjejer och började sakta men säkert köra iväg mot LULEÅ, JAG JENNY JULIA LINNEA &MARTINA

11.00 så var vi framme, började genast shoppa - vårat tänk om att kolla runt för lunch och handla efter lunch höll inte alls, pengarna kastades ut ganska snabbt och många fina köp gjordes av oss alla (speciellt Julias skor;] ).Drog i oss lunch på max - fortsatte shoppa. 


VAD KOSTAR EN MACKA?!?!?!?

Nu har vi iaf kommit oss hem. Jag är ca 850kronor fattigare, men då har jag ju inhandlat allt det här också:


Gråblå stickad tröja 199kr GINA.
USA-linne 149kr CARLINGS
Grå BH 149kr CUBUS
Khakigrönt linne 159 kr VEROMODA
Örhängen UR & PENN
Svart nagellack 29kr VEROMODA
Svarta jeanslegings 159kr VILA.



Här kommer lite fler randombilder, wiiiiiiii.





  




TRRRRREVLIG DAG . hihihi.



Nu blire hemmakväll med vätskeladdning inför morgondagens match!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0