another day in my life.

sådär, ytterligare en dag i mitt liv har passerat. En måndag. Vaknade kring halv10 drog på mig träningskläderna och for ut och sprang 4km före frukost. Käkade sen lite frukost/lunch och for vidare till stan. Gjorde lite småärenden och for sen på fotboll på Norrvalla, Sunnanå hade hemmapremiär. Såg matchen med domarnas matchinspektör och fick lite tips på hur jag själv skulle göra. Hakade sen på in till omklädningsrummet och fick vara med på genomgången om hur matchen gick, tog med mig alla tips jag bara kunde! Huvuddomaren var riktigt trevlig - en umeå tjej som sa att hon hoppades att få döma med mig snart - jatack!!


bild: norran.se , leif andersson.

Efter den matchen så for jag direkt vidare på min egna dömning för dagen, Sunnanå F17 - Morön. kände att tipsen satt i och matchen flöt på riktigt bra. Fick gott om beröm efter matchen , det var iofs en väldigt lugn match men man blir ju lite stolt. Sen kan man ju inte annat än älska värmen - sprang runt i shorts och tröja och svettades som en galning!! underbart!


Nu har jag just ätit upp mitt påskägg innehållande 7godisar - och med det är jag nöjd! :$ Ser lite TV med familjen och tänkte strax gå och sova. Jag menar, fullspäckat imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0