aögubnorgimav..... typ.

Igår var det middag och hockey med trevliggt folk, lika trevligt med Sverige seger!! Blev lite halv sent innan man var hemma så därför lyxade jag till det med sovmorgon till halv12. Har degat i soffan iprincip hela dagen, förutom nu ikväll då jag spelat match, 21.00 på norrvalla. Död åt sena plantider. Blev en 4-0 seger så man fick hålla nollan iaf (även om jag bara spelade en halvlek)! 2knäskador i laget. Surprise - det var inte jag!! Sen så är magen heeelt f*cking kaputt, helt crazy och helt out of my mind!!! you get it? Har ont i den iaf.
I morgon är det fotbollsdömning som gäller, på Guldvallen 12.00, ensamdomare. Mina skor gick förövrigt sönder under matchen, hela sulan är typ lös. Och ett par nya fotbollsskor ligger faktiskt utanför min planerade budget. Får se vad jag hittar för skor att döma i. På kvällen är det antingen kalas eller fysträning, får se vadd jag känner att jag orkar ;)

SOV GOTT VÄNNER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0