jag är domare.

Nu kommer det.


4. ÅRETS LÖPTEST
YEES, I did it!!! Sprang hela löptestet, 22varv i combihallen, 22 intervaller och lite många glädjeleenden när man klarade intervall efter intervall, framför allt det sista. Underbar känsla att veta att man klarat det, första gången jag klarat det. 

Alltsååå... vila/gång 50m 45sek, intervalllöpning 150m 35sek. Sen det 22 gånger, 22 varv . Det låter kanske inte allt för jobbigt- men det var det! Eller det var mest sådär lagomt jobbigt. Kändes helt underbart när det var klart!!!


När jag var klar så fick jag en massa beröm och sen min domarlegitimation i handen, kändes riktigt jäkla bra!!!! Sen verkade dom andra vara nöjda också
"-Första tjejen som klarar det så länge jag kan minnas, ungefär sen -78. Jag kan inte annat än vara imponerad"
sagt av en domare som har varit med lääänge och en gång var en riktigt bra domare.



Nu får vi se vad som blir av sommaren, vad får jag döma? Ser hur som helst framemot en bra sommar med mina domarkollegor! Drar igång med en grillkväll med klubben strax, brukar vara riktigt trevligt.


Tack för mig!! , kanske blev lite skryt här, men det får ni ta, idag är jag grymt stolt över mig själv och tänker stå för att jag klarat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0