ledig dag.

Försöker pussla ihop min helg. Det går inte. Praktikhelg (alltså jobb utan lön - fuck it), fotbollsmatch mitt i passen och sen valborgsfirande osv. Vet knappt hur jag ska ta mig till/från stan eftersom busstiderna inte passar så bra, bläää. Hoppas att min handledare har något gott inom sig och låter mig fara iväg på matchen iaf, det skulle göra min helg. Undra om det går att muta henne.... hmm...


aja, det löser sig nog.
Idag har jag haft ledigdag från allt vad jobb kallas. Har hunnit gå en morgonpromenad med Risto, Suttit i frisörstolen i 3 timmar för att få lite ny färg i det (blev braaa!!!), varit till mormor en stund och haft fotbollsträning. Känns som jag har fått ihop den här dagen riktigt bra.
Nu gäller det att gå och sova. Imorgon så blir det lite sovmorgon och sen en långpromenad, lunch och praktik 14-22, sova i stan och sen praktik igen. Sen var det helg.....GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0