onsdag, vilodag?

12178 steg idag.


Känns helt okej. Lite sådär lagomt mycket på en vilodag. Har varit ute på en kortare promenad med Risto som är här igen, Lisa hakade på också! Somsagt var. vilodag idag efter gårdagens alla träningar. Imorgon är jag ledig igen så då planerar jag en löprunda eller ev. lång promenad med Risto och sen fotbollsträning på kvällen. Jag menar - är man ledig så hinner man ju med 2 träningspass/dag! Ska även förbi Lisa på salongen nu när hon har praktik och göra nåt åt mitt hår. Känns riktigt skönt att få lite nytt.




Enligt gårdagens resultat på vågen så har jag just nu gått ner ganska precis 6kg. Helt okej även där. Har inte tagit nåt mått så jag vet nåt där men det kanske är någon centimeter iaf. Endel kläder börjar vara lite större än dom var förut och det känns som att det kanske bara kommer fortsätta neråt - förhoppningsvis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0