torsday

Jameeeen, har jobbat idag 7-12, tiden gick jätte segt och jag ville bara hem. Men nu är jag hemma iaf, trött men glad. Vet inte vad mer jag ska skriva. Finns liksom inte allt för mycket aktivitet här just nu. Funderar på en promenad sen, eller så inte, vi får se. aja, sova först kanske.
snyggastearbetskläderna.nu


heheh, måste bara dela med mig. Jag satt och sjöng Vem kan segla förutan vind med en tant idag. Tanten är TOTALT tondöv (även jag) men sjunger glatt ändå:


lalallalalala.......osv...
Vers2
Jag kan segla förutan vind,
jag kan ro utan åror,
JAG KAN skiljas från vännen min
utan att fälla tårar.


heheh, lite fel i texten från hennes sida och jag kunde inte annat än skratta. Kan vara så att man borde varit där för att tycka att det var kul men :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0