happyface!!!

Nämen hej!!!!!
Praktik, jobb och träning - det är min vardag nu. Därför finns det inte mycket tid till bloggen. Men idag tänkte jag komma med några bra nyheter!


1. MITT NYA JAG
Här hemma har vi börjat med GI-mat, vilket gett resultat. Jag har gått ned ca 5 kg från det att vi börjat (2½ veckor)! Det känns kul att se dom nya siffrorna på vågen. Är snart nere på en vikt som jag inte vet när jag vägde sist - förmodligen före jag började lägga på mig lite här och där. Känns rikitgt bra och nu blickar jag bara framåt.



dagens middag, pastan ligger där eftersom jag har tränat, annars är det borta.



2. STUDENTEN
...det är just nu mindre än 2månader kvar tills jag står där med min klass på våran fint pyntade skrinda och skriker "För vi har tagit studeeenteeeeeeen, fyfan vad vi är bra!" Det är verkligen något som får mig att se framåt och tycka att skolan är okej.



3. MIN MAGE
eller....alltså egentligen är det nog inte någon större bra nyhet. Har varit betydligt värre nu några dager än det varit på länge, sökte upp vårdcentralen och fick en läkartid någon timme senare bara. Nu är mina magbesvär under utredning och det är nog där det positiva kommer in i bilden ;) Väntar på provsvar och undersökningstider sen hoppas jag att jag får något slut på den här .



4. Den fjärde och kanske bästa får ett eget inlägg, mycket att skriva om ;)
kommer snart.


It could be a start of something new.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0