en ny del av mig.

Sådär: Ny design igen!
Var inte allt för komplicerat den här gången så jag har bara knåpat ihop lite under kvällen. Lite kul med förändring!
Hoppas att den lite mer färgglada headern kan ge dig ett litet leende när du kollar in här och läser raderna. Hoppas att jag får in lite färgglada inlägg nu också, lite ändrad färg i texten och sånt där, sprida lite mer glädje!





Har varit en sväng till stan ikväll och träffat många av alla domarkollegor på löptestet. Himla trevligt gäng kan jag ju säga, ser framemot klubbfesten på några veckor, kan inte bli speciellt trist iaf.


Nu så planerar jag att gå och renbädda i sängen och sen gå och sova med tanke på att jag jobbar imorgon, 7-12.
Godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0