two days.

Heej!


Tänkte berätta lite om mina 2dagar som har gått. Igår så träffade jag Julia på stan för en förmiddag på stan, en sån där "ta-det-lugnt-dag". Fick med mig lite kläder hem och framförallt så följde även Julia hit till Byske! Hade nog inte så mycket planer på vad vi skulle göra men  det blev så att vi for ut och fotade en massa. Lite träningsbilder och lite vanliga posebilder ;) får se om det slängs upp någon ny bloggdesign här på bloggen inom kort. ev. redan ikväll. Efter våran fotosession så for vi hem och spelade spel som gick asbra, jag vann hehe. Sen på kvällen så pysslade vi ihop en asgod fruktsallad som vi njöt av med lite glass!! Julia sov över här så vi slängde upp vmadrasser i vardagsrummet och startade en film och sen så somnade vi lite för snabbt, jag vet ju knappt vad filmen handlade om ;) den här dagen har vi bara segat på, gått promenad och ätit glass. sådär lagomt avslappnade. 2 mycket trevliga dagar!!











Kommentarer
Postat av: Lisa

Oharre! Måste ju va en av dom fulaste bilderna du kunde hitta på mig!?:O

2011-04-20 @ 17:40:31
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0