måndag

Idag är det en lite halvtråkig dag. Klev upp ur sängen och började sortera tvätt och städa lite i pyjamas. Skippade frukosten och har tvättat och städat hela förmiddagen. Kläderna hamnar direkt från torksträcket till resväskan. Mitt rum tänkte jag skulle vara kliniskt rent innan jag far till stockholm, sängen ska vara renbäddad och allt ska lukta gott. Mycket roligare att komma hem då. Sen när jag väl kommer hem så är det garderobsrensning som gäller. Gammalt ut och nytt in. Känns som att jag hoppas lite för mycket på min egna vilja till att städa, det är inte riktigt likt mig att vara så här road av att städa... det vänder nog snabbt.


Sen mot kvällen blir det lite styrketräning med Lisa och sen iväg och se fotboll på Moravallen.




Nu: hänga dagens fjärde tvättmaskin + lite mer städning.



Kommentarer
Postat av: Martina

Keep it up tjejen, det här låter ju lovande ! Du kan ju komma och packa åt mig när du är färdig med din egen packning ;)

2011-08-15 @ 19:57:24
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grymt! Gruvar mig redan för att börja packa jag också. Mamma hotar med att jag å Jimmy måste dela resväska!! :O

2011-08-16 @ 08:56:21
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0