mot helgen.

Bra första intryck på skolan. Jag trivs och ser framemot alla kurser vi ska läsa och böcker vi ska köpa och allt vi ska lära oss. Vad sägs om 2timmar yoga /vecka. Bålstabilitet, massage, anatomi, human biologi, stresshantering, självkännedom, näringslära osv osv. Är inte det lite av mig i ett litet fickformat, känns iaf som så och allt upplevs bara som helt rätt . Bra stämmning i klassen också!


Ikväll så har jag varit och dömt fotboll, damer division 2 , Morön-Alvik, 0-2. Kändes som en bra match att döma, fick mycket beröm (som jag tänkte ta åt mig för en gångs skull) men fick även veta vad som ska tränas på, så nu blir det lite extra fyspass framöver, har legat på latsidan lite för länge nu med träningen. När jag kom hem så hann jag inte mer än innanför dörren innan mamma hade ställt upp massagebänken och lagt sig ner - bara att massera (A) Ska hämta en bättre bänk imorgon så då blir det nog lite roligare att massera också.



Nu är det godnatt som gäller. Fotbollsdömning imorgon också.



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är frivillig att bli masserad om du behöver nån att öva på, det är bara att du hör av dig (A)

2011-08-29 @ 12:28:17
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0