onsdag.

Skola idag då (känns fortfarande konstigt att säga det men). Har frusit och haft spränghuvudvärk hela dagen. Började med lektioner om självkännedom. Ganska tuff lektion om jag ska vara ärlig. Hade inte räknat med det precis men det var som att det blev så mycket att tänka på. Alla andra verkade redan leva efter det mesta som sas, medans jag kände mig helt lost. Så någon nytta kommer kanske lektionerna göra? Stavgång på schemat också (låter konstigt, men det är min utbildning), 40min promenad med intervaller.


Efter skolan gick jag in till stan, blev upphämtad av ludde och har varit med han hela kvällen. kring halv7 så anlände Jenny också, då for vi ut till Bergsbyn och köpte "lite" glass och sen ut till Ske-hamn för att se fotboll. Kallt men kul!

Är nu hemma och borde somna på direkten för att orka med morgondagen. Bara lite bålstabilitets träning först - enkel sådan! GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0