onsdag

Jobb även idag, 7-16. Har inte haft speciellt fullt ös idag, fantasin har fått styra dagens sysslor. Jag och några andra vikarier funderade på att byta plats på massa skyltar på lassa eller ändra vägbeskrivningarna som finns. Vore kul att se folkets reakion. Efter jobbet så var det fotbollsdömning som gällde, gick väl si sådär. Jag blir ju som sällan nöjd med min insats nu för tiden. Jag ångrar mycketoch vill göra om. Antar att det är livets gång. Nu är det dags att sova. Visserligen så är jag ledig imorgon. Ska till stan och luncha med min vän linnea och sen shoppa lite grann och sen på kvällen så är det veckans andra fotbollsdömning som gäller.. fullt ös - medvetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0