stockholm babyyy!

Nu är jag packad och klar!!! eller...väskan är färdig packad och jag är redo kanske man ska säga. Redo för stockholmsresan som äntligen är här, fytusan vad det ska shoppas och levas livet! Svårt att veta vad som ska packas och allt, men jag klarade mig ju i London när jag var där med Julia och all den packningen så jag borde nog klara mig här också . Annars får man väl sitta på resväskan när man stänger den, det är ju bevisat att det funkar!

Dags att dejta kudden så man får sig lite sömn innan resan, kan behövas!
GODNATT och HEJDÅ NORRLAND

Kommentarer
Postat av: juliaooo

hoppas att ni får de trevligt<3

2011-08-16 @ 23:09:37
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0