torsdag.

Ledig idag som sagt var.
Sov dåligt i natt men en liten sovmorgon fick jag iaf. For med volvon (även kallad pärlan) till stan för att möta upp Linne och gå och luncha med henne på Lilla Marie och sen gå en sväng på stan och shoppa! Många utgifter kan jag ju ta och säga, men jag sparade mycket också på att det var rea överallt. Blev en mycket trevlig och välbehövlig stund med min vän, värt vartenda öre ♥
For förbi stugan påväg hem från stan, satt och pratade med Sören och Elisabeth en stund i solen och åt glass. Packade sen ihop alla mina grejer och for hemåt och sen iväg för att döma fotboll. Och nu ligger jag här i min säng med datorn i knät och borde sova. Har en tuff helg framför mig men det är bara att bita ihop!
Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0