ledig fredag.

  '

Idag så har jag spungit runt här hemma helt själv. Har kört spotify på högsta volym och dansat runt som en galning i rosa sockar med fåglar på och en stor, slapp t-shirt. Jag har städat, tvättat, bakat, lagat mat till helgens matlådor och mittemellan allt ihop så har jag checkat datorn bara. Nu så är det strax dags för middag sen kommer min kusin och hennes sambo hit på besök under kvällen. Ihelgen så tillbringar jag min tid på min praktikplats, 8-21 lördag och söndag. Skönt att få ha tillgång till bilen så man får lite sovmorgon. 


HA EN BRA HELG MINA VÄNNER, det kommer jag ha!




Kommentarer
Postat av: Kenneth L.

Farfar tycker du varit en duktig flicka som hunnit med mycket i dag

2011-02-18 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0