onsdag, underbara dag.

Core-station pass i morse på Friskvårdskompaniet, blod, svett och tårar som Julia beskrev det!!! Efter träningen så gick vi på Waynes och lunchade. Såg till att vara nyttiga nu när vi dragit igång med träning så det fick bli en oslagbar kycklingsallad. Sen så gick vi runt på stans alla affärer och handlade. Jag fick med mig en tjocktröja, en sjal och nåt ansiktsgrejs som julia lurade på mig ;) På fredag blir det att gå och handla allt som jag inte hann/orkade idag, typ ett (kanske två) par jeans,någon tröja och lite tjafs.

 

Har hunnit med praktik 16-20.30 ikväll också. Plus att jag har planerat lite inför lagfesten som är på fredag. Har fortfarande lite brist på tävlingar som vi kan köra,...men... med det där gänget kan det väl inte bli tråkigt?!

 

PEACE AND LOVE FRIENDS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0