onsdag

Soft att få åka bil till praktiken. Sovmorgon liksom. Hade alltså praktik idag, 12-20. Har haft halvtidsbedömning med lärare, gillar min handledare! Hennes egna snack med läraren gjordes på typ 2 sekunder, ho sa att hon inte hade nåt att säga förutom att allt var perfekt. Hade inget att klaga på. Måste prata med chefen på tisdag, vill fixa lite extra jobb timmar! Har haft en brukare som spytt idag också, weeii.

Hann bara hem från praktiken, sprang runt som en galning med ytterkläderna på för att packa ihop träningskläderna till fotbollen. Blev 30 min sen men (A) idag var det förresten en rolig träning, jag var ju iofs utespelare idag i stället för MV, kan bero på det.




Nu är jag ledig i två dagar. Blir det hemma dagar eller äventyr? Snälla, gör min dag!!
Sen laddar vi till helgsjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0