praktikhelgen

Nu är praktikhelgen över. Lika bra det, hehe. Vi har tjockat oss lite för mycket. Tårta, ostkrokar, kaka, pizza, sega ostkrokar. Vart går gränsen för onyttigt? Ser framemot veckan som kommer iaf då det är inplanerat 3-4 pass på friskvårds + en (kanske två) fotbollsträning(ar). Det är då jag trivs. Det blir inte så mycket att tänka på om man säger så. Har inte kännt mig så här pigg psykiskt på länge, jag gillar friskvårdsträningen!!


Nu gissar jag att jag borde sova. Imorgon är det skola och träning (!!!). Ska hålla mitt argumenterande tal om mobbning, om jag nu hinner skriva klart det, tänkte skriva nu men jag kom in på andra tankar... Får se hur det går.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0