skidor och praktik, how cool?

Skidor på skolan idag, jag och Viccan var helt OUTSTANDING - ni skulle sett oss. (Fattar fortfarande inte hur spåret kunde svänga utan att vi gjorde....). Jag lyckades även ramla stillastående, stilpoäng! Mitt finger är iaf helt kaiko, svullet, lite blått och framför allt ont, hur klantigt??

Efter skolan så gick jag en sväng på stan, köpte lite sallad och en tränings t-shirt och sen for jag på praktiken. Kan nog ha varit mitt roligaste pass hittills!!!! Jag och båda mina handledare jobbade och alla var så där lagomt trötta. Vi skämtade och skrattade hur mycket som helst, helt sjukt vilka tjejer det där är!!!



Nu sitter jag iaf här hemma och bara längtar till sängen. Måste ju ladda upp ordentligt med sömn inför morgonens träningspass med min vän Julia (jag känner mig död redan nu,..vars ska det här sluta?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0