söndag.

Gammkroppen börjar säga ifrån. 2 dömningar och sen direkt på fotbollsträning - kroppen har ont!
Började med att döma en F17 match som ensamdomare och sen kom Peder till hallen också och dömde en herr match med mig. Gick faktiskt riktigt bra, har inte så mycket att klaga på, ingen verkade klaga på mig heller. hm, stackars kille som fick axeln ur led, jag vill inte byta. Snabbade mig hem med bilen (körde fortfarande lagligt) för att snabb slänga i sig lite smoothie och sen iväg på fotbollsträning, tacka gudarna för att vi slapp fysträning!!
Nu är jag iaf hemma och hurrar inte för speciellt mycket. Helt plötsligt känns allt jätte jobbigt.


Imorgon så är det skola, friskvårds träning och sen inskolning på ortopeden4 < de två sista kan man iaf hurra för!!!



Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0